De ondernemersles: “Investeer juist in marketing tijdens de crisis”

De ondernemersles: “Investeer juist in marketing tijdens de crisis”

NU.nl – 12 oktober 2020

Voor ondernemen geldt: al doende leert men. In De ondernemersles delen ondernemers hoe zij zelf door schade en schande wijs zijn geworden. Deze week: Jochanan Bax startte de grootste muziekwinkel van de Benelux en leerde niet te zuinig om te gaan met marketingbudget. “Wij verkopen muziekspullen, maar eigenlijk zijn we een grote marketingmachine.”

  • Ondernemer: Jochanan Bax
  • Opgerichte bedrijven: Bax Music
  • De ondernemersles: “Blijf altijd investeren in marketing.”

De broers Jochanan en Nathanael Bax begonnen zeventien jaar geleden als dj-duo, maar eindigden als eigenaren van de e-commercegigant Bax Music. Waar ze in het begin nog geen idee hadden hoe ze een factuur moesten versturen, zijn ze nu doorgewinterde ondernemers die hun bedrijf ondanks de crisis goed staande weten te houden. Jochanan Bax: “Het belangrijkste wat ik in al die jaren heb geleerd? Blijf investeren in marketing, en juist nog meer in moeilijke tijden.”

Lees verder

Wil je eens sparren met iemand buiten je onderneming over nieuwe ideeën, nieuwe producten of manieren om deze tijd door te komen? Bel of mail ons! – info@wij-communiceren.nl